4. Death Valley
(bolyak)




A Halál Völgyében több ládát is kinéztem, de 44 C fok volt árnyékban, képtelenség volt hosszabb időt eltölteni a szabadban, így amíg Liliék fagylaltoztak, én gyorsan megkerestem ezt a ládát (GCECCB), csak hogy ilyet is lássak a GPS-en.


Elmentünk még a egy ládához (GCH657) a Bad Water-hez, de kb. 1 perc után visszamenekültünk a légkondícionált autóba.


Ezek után Lili és Cimbó családilag megtagadta a kiszállást, ezért inkább autóval végigjártunk egy mellékutat, a Festők útját, ahol elképesztő színű sziklákat lehetett látni, majd továbbindultunk. A kultikus Zabriskie Point-nál mindenképpen meg akartunk állni, de a Lili elaludt, ezért csak én másztam föl a parkolóból.

Nem volt túl nagy távolság és magasság sem, de legalább öt perc volt míg össze bírtam szedni magam és nem lihegtem már annyira, hogy legalább fényképezni tudjak. Legközelebb sivatagban hegyet mászni csak éjszaka fogok. Viszont a látvány mindenért kárpótolt.


Nincsenek megjegyzések: