Egy "kesserbébi", Hanga

Sziasztok Kesserek! Szeremley-Kovács Hanga vagyok és már nagy kesser!
Zazy és Viri csapatát 2006. október 28-án egészítettem ki, a 420. ládájuktól segítem őket. Azt mondták, hogy nagyon vártak, hogy többek között megtanítsák nekem a ládázás titkait. Első évemben 60 ládát találtunk meg közösen!!! Azóta már a 70. is megvan ;-)




Még a pocakban (-13 nap):
1466. Nézz körül! -Körpanoráma a Bakonyból (GCNKKB)


5 hetesen találtam meg az első ládámat:
1464. Veszprémi Egyetem (GCVEIN)


Az első hosszabb túrát Várpalota környékén tettük meg! Nem is bírtam még az iramot, felénél elaludtam:
1364. Árpi8 (GCarpi)


Barlangokat is megnéztünk:
1441. Hajszabarnai pénz-lik, azaz Savanyú Jóska rejteke (GCHBPL)


Templomnézés Hévíz közelében:
664. Egregyi templom (GCegrk)


A bauxitlencsénél Apa már a GPS működését is megmutatta:
1409. Bauxitlencse (GCBaux)


A Bakonyi tanyavilágban is barabgoltunk:
1686. Augusztin pihenő (GCAUG)


Előkaptam a ládát a Balaton legészakibb pontján is:
1719. A Balaton legészakibb pontja (GCBLTN)


Teljes menetfelszerelésben túráztunk a Magas-Tátrában:



Legutóbb hazamentünk Erdélyországba. Persze, hogy ott is ládáztunk ;-)
1757. Korondi Likas-kő (Erdély) (GCLiko)






Szeretnéd Te is bemutatni kesser gyermeked?
Küldj maximum 10 akciófotót és rövid leírást a fotókhoz!
Korhatár: 10 év

Nincsenek megjegyzések: