Fazék Százalék-kalkulátora

Mindnyájan tudjuk, hogy a geokessing nem verseny, de azért csak-csak nézegetjük, ki hogyan halad a megtalálásokkal. Nem véletlenül van a legtöbb kesser bemutatkozó oldalára beszúrva ez a kis statisztikai „jelvény”, amit Gyros készített.


Itt most éppen az én szerény teljesítményemet láthatod:



A geocaching nemzetközi oldaláról is szerezhetsz ilyet, ha már ott is van találatod:

Profile for ID=12082


Az évek során volt már több számítási módszerre ötlet, de végül mindig a megtalálások száma maradt a legfontosabb mutató.

Fazéknak is van egy ötlete a kalkulációra, és ahogy írja az Ő számítási módszerével „minden kesser 'könnyedén' elérheti a 100%-os teljesítményt.”

Javaslom, nézd meg Fazék Százalék-kalkulátorát, és ellenőrizd teljesítményed!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezer hála és köszönet!!! Régóta vágytam erre, sokak adatlapján láttam, de nem tudtam hogyan lehet ilyen nekem is.
Köszönet érte: diego