I. Extrém Geocaching Verseny a Fejeseknek
(Scele)

A XI. Geocaching Fesztivál és Verseny alkalmával Scele szervezett egy versenyt a gyanútlan moderátoroknak. Az alábbi szöveg és képek, Scele engedélyével, a verseny logjából származnak.




Az ötlet, hogy kéne szervezni egy versenyt a szervezőknek már régen megfordult a fejemben.
Annak idején talán a fórumba is beírtam eme szándékomat, de úgy emlékszek senkit nem érdekelt. Természetesen továbbra is foglalkoztatott a dolog.
Mikor a Zöldút napot csináltuk a Tatával és Csigusszal újra elgondolkodtam az ötleten.

Mivel voltunk a béri közgyűlésen, hamar értesültünk róla, hogy itt lesz a következő verseny.
Lelcache és Zsu gyorsan lefoglalták a szállást és kiderült, hogy az egyetlen apartmant sikerült megcsípni, amit a helyiek "főnöki lakosztálynak" hívnak.
Így már biztosan eldőlt, hogy megcsináljuk a versenyt.

Először Magpetet avattam be, hogy némi infóhoz jussak. A legfontosabb kérdés az volt, hogy kik szervezik idén a versenyt. Megkaptam tőle az 5 nevet: Kjr, Kulisz, MikiCache, Kivi, Snake. A komáromi erődlátogatáson azonban beavattam Anikót is, hogy még több információt szerezzek a sikeres megvalósításhoz. Még szerencse, hogy beszéltem vele a merényletről, hiszen Magpet kifelejtette ÖregTom-ot. (igaz végül térdproblémák miatt kimaradt a "szívatásból")))

A versenylapot már itthon lekoppintottam egy régiről. A multimatrixszal azonban nem tudtam megbirkózni, és (a beavatott) Magpet sem tudott rajtam segíteni. Ezért kerültek a palackokba végül jelszavak. Már csak az ajándékon kellett gondolkodnom. Végül kitaláltam, hogy legyen a díj egy geocachinges törölköző. Az ajándék elkészítéséért Bubukának jár a dicséret.

Mi már pénteken reggel nekivágtunk Bérnek és igyekeztünk kevés ládát beiktatni, hogy minél hamarabb leérjünk. Elfoglaltuk a szállást és szerencsére Anikóval sikerült elsőként összefutni.
Megtudtuk tőle, hogy az összes emberünk kint van terepen és rejti a versenypontokat, így Lelcache, Bubuka és jómagam gyorsan nekiláttunk ugyanezt tenni.

Hat pontot rejtettünk, mert akkor még nem tudtuk, hogy ÖregTom nem jön.
Az egyik pont azonban annyira jól útbaesett, hogy Lelcache javaslatára áthelyeztük.

A trackek és a pontok:

KJ (Kjr node-jai):

Kerestünk egy olyan helyet ahol "s" kanyart ír le az út, mert a jelszó "inflexiós pont" volt. Szerencsére a Virágospusztára érkező aszfaltúton pont volt egy ilyen. Az utat szegélyező korlát alá került a palack.

Szivatásmérő 1-5-ös skálán: 3-as




KM (Kulisz Mester a tarjánka-szurdokban):

Ez egy hasonló mélyedésbe került, mint a rendes verseny "zsákutca" nevű pontja.
A rejtés azonban a képen látható kicsi üreg volt, amibe éppen, hogy belefért a palack.

A jelszó: Csuhás.

Szivatásmérő 1-5-ös skálán: 6-os


KV (KiVi a felnőttek között):

Ez egy kivágott fa ürege volt, amiben valaki ott hagyott 3 db 1,5 literes pillepalackot.
Ügyesen berejtettük alá a mi fél literesünket, ezért lett ez a neve a pontnak.

A jelszó: mangó

Szivatásmérő 1-5-ös skálán: 2-es



MC (MikiCache elázva):

Ez a pont a főbejárat melletti kútba volt leeresztve egy damilon. A felkészületlen versenyzők életük kockáztatásával lemásztak érte a kútba. Az elsők nem vették észre, hogy van damil is, a később érkezőknek pedig már tényleg nem volt. ))

Jelszó: IO

Szivatásmérő 1-5-ös skálán: 3-as


SN (Sziklában sziszegő Snake):

Ezt a pontot rejtettük el utoljára, mert Snake rejtéseihez híven természetesen szikla alá szerettem volna rakni a palackot. Ilyen helyet viszont sehol nem találtunk. Én már majdnem feladtam, de Lelcache unszolására végül sikerült találnunk egy tökéletes helyet. (mint később kiderült Kjr majdnem iderakta a rendes verseny egyik pontját).

Jelszó: Esztergom

Szivatásmérő 1-5-ös skálán: 4-es




ÖT (ÖregTom kereke):

Itt egy utánfutó volt, amin igen nagy rakás szalma volt. Azt hamar eldöntöttük, hogy alá rakjuk, de Lelcache egy nagyon nehéz rejtést akart kivitelezni. Aztán végül könnyítettünk rajta egy kicsit, bár nem túl sokat.

Jelszó: yagi

Szivatásmérő 1-5-ös skálán: 2-es



A versenyre vittem laptopot és nyomtatót is, így a rejtés után már pénteken kész volt minden a másnapi merénylethez. A díjkiosztó előtt elkunyeráltam Anikótól a pecsétet, hogy az is eredeti legyen a versenylapon. Ferit pedig megkértem, hogy fogja rövidre az eredményhirdetést és a díjkiosztót, hogy minél hamarabb elrajtolhassanak a szervezők. A bejelentés után Miki viharzott el elsőnek és Kjr pakolászott a legtovább. Aztán kiderült, hogy Kulisz elvitte a kulcsot, így nincs bakancs amit felvehetne. Jiimbo azonnal felajánlotta saját csukáját, így Kjr abban futott neki a pontoknak.

A végeredmény:

1. Kolesár (Kjr): 4,1km 0:43:35
2. MikiCache : 4,8km 1:04:53
3. Kulisz: 5,1km 1:13:44
4. Snake: 4,7km 1:26:01
5. KiVi: 4,5km: 1:31:09

Nagyon örülök, hogy jókedvvel fogadtátok az ötletemet és lelkiismeretesen teljesítettétek.
A díjat Kjr nyerte. Azt hiszem Mudman készített fotót az átadásról.

Mi még maradtunk vasárnapra is. Levadásztunk 4 ládát a környéken bringával és begyűjtöttünk 4 versenypontot meg a kisverseny palackjait is.

Szeretném megköszönni a beavatottaknak (Anikó, Szilvi, Kumin Feri, Magpet, Tata ) a segítséget és a hallgatást.

Legnagyobb köszönet a segítőimet illeti Lelcachest és Bubukát.

Nincsenek megjegyzések: