GCXM07

(ésKata)

Csaszi ezzel a felhívással zárta a GCXM07 geoláda kivitelezéséről szóló írását:

„A geo-karácsony megjelenésével járó nagy kalamajkáról írjon más megtaláló, az én tollam már elfáradt.”

Felkértem tehát néhány kessert, hogy írják le, hogyan találták meg a Geo-karácsonyfát.


Geokarácsony 2007.
Nekem az első ilyen esemény volt. Bár nyomokban már találkoztam az eseménnyel. Egy kessertársatoktól az elmúlt 2 évben hozzám került Levin fantasztikus karácsonyi teája.

Azt mégsem tudtam igazán, hogy derül ki a láda helye, Jézuska kiléte, de még az sem volt világos, melyik fórumon zajlik a találgatás.

Amennyire követni tudtam az eseményeket, fokozatos volt a megközelítés, sok-sok vargabetűvel.

Én a meglepetés örömét nem szívesen vettem volna el magamtól, ezért nem is akartam igazán „felfedni” pontosan a helyszínt és elkövetőt. Bár tetszett az a típusú megközelítés is, amit KiváncsiFáncsi alkalmazott, még programot is készített a kesserek kiszűrésére. Amíg játék és móka, addig jó.

Természetesen én is próbáltam kérdésekkel bombázni Jézuskát:

Kedves Öreg Nagyszakállú! (Vagy nem ilyen vagy?) Ismerlek? találkoztunk már? Már nagyon várlak...ide írhatják a gyerekeim, hogy ők meg mit is szeretnének? És hány éves korig lehet benevezni a rajzversenyre? És mi van az örök gyerekekkel, hátha még előttem a pálya ...Milyen sütit szeretsz? sósat, édeset? Tőlem ne várj vajaskrémes "géjl" tortát, mert azt nem szeretem. Sör vagy forralt bor? Vitorláztál már? Mert vizen járni tudsz, ezt már hallottam rólad. Én még sosem vitorláztam, de a kesserek között többeknek is mániája, majd beajánlak, bár még engem sem vittek el…

Közben számoltunk, egymást javítgattuk. A kesserek estefelé a neten lógtak és így sajátos adventi naptár készült. Egy biztos kiderült: a kesserek várták az eseményt, készültek rá, játszottak, ami nemcsak gyerekek kiváltsága, hanem apák, anyák, nagymamák és nagypapák kedvenc időtöltése is.

Nagyon tetszettek a saját készítésű karácsonyfa díszek.

Szép lehetett a fejlámpával a hegyoldalban menetelő hosszú fénykígyó. Ezt persze csak Jézuska és angyalkái élvezhették. Hogy mit szóltak a környékben lakók, ha kinéztek éjjel? Talán őket kellene megkérdezni, de nem jött hír szirénázó rendőrautókról.

Mindenkinek hasonló izgalmakat és kellemes találkozásokat kívánok.

Profi volt a szervezés, kiváló a kivitelezés, jövőre is részt veszek.

Köszönet Csaszi-Jézuskának, segítőinek és valamennyi résztvevőnek a Geokarácsony megszervezéséért, igazán jól sikerült, büszkék lehetnek rá.

A képeken látható termésből készített, szemérmes, szempillalesütött angyalkákkal kívánok minden kedves kessernek Boldog Karácsonyt, és egészségben, sikerekben gazdag új évet!

ésKata

Nincsenek megjegyzések: