12. Cathedral Gorge
(bolyak)



Itt két hosszú nap következett Sacramentóig. A Cathedral Gorge-nál megálltunk és gyalogoltunk egy jót, a megintcsak eszméletlen sziklaalakzatok között.

Az egyik rész olyan volt, mint egy labirintus. A csini kis rózsaszín barbibőrönd a gyerek kezében ajándék az egyik ládából. Ez volt az egyetlen indok, ami miatt már szeretett volna hazajönni, hogy ezzel meg a babáival játszhasson.

Itthon vettem észre, hogy volt ott egy úgynevezett „Föld” (Earth) láda (GC11J6H). Ezek annyiban térnek el a sima kérdéses virtuális ládáktól, hogy általában egy geológiai képződménynél vannak és a kérdések azt járják körül. Olyannal is találkoztam, amikor a nemzeti park maga helyezett el ilyen ládát, jó nehéz kérdésekkel de a forrást is megadta, hogy hol lehet utánanézni a válaszoknak, mert ugye játszva tanul a legkönnyebben a gyermek (lelkű ládász).

Ezzel a típussal szerintem itthon is lehetne próbálkozni a nemzeti parkokban.


Szóval itthon az Interneten utánanéztem a kérdéseknek és elküldtem a választ, meg föltöltöttem egy pár képet így lett egy plusz ládánk.

Ritka nem lőszeres doboz láda (GC11P5G). A hatalmas kekszes fémdoboz álcázva volt avarmintás öntapadóssal. Az ilyen doboz csak sivatagi körülmények között használható, ahol minimális a nedvesség. A kólásüveg szemét, amit csakis egy kesser hagyhatott ott, mert más tuti nem jár arra.

Az 50-es úton, amit Amerika legmagányosabb útjának hívnak, megkerestük Amerika legmagányosabb ládáját (GC7E35).

Hát azt hiszem a kép magáért beszél. A láda itt volt nem messze az úttól.

Kicsit féltem ettől a második naptól, de ezen az úton bevallom őszintén, hogy nem igazán tartottuk be a sebességhatárt. Kb. félóránként találkoztunk egy autóval, itt egy traffipaxos rendőr halálra unta volna magát, arról nem is beszélve, hogy mérföldekről látszik.

Nincsenek megjegyzések: