GCXM07

(Ata72)

Csaszi ezzel a felhívással zárta a GCXM07 geoláda kivitelezéséről szóló írását:

„A geo-karácsony megjelenésével járó nagy kalamajkáról írjon más megtaláló, az én tollam már elfáradt.”

Felkértem tehát néhány kessert, hogy írják le, hogyan találták meg a Geo-karácsonyfát.


2007. január óta játszom ezt a keresősdit. Ezért nagyon vártam az idei Geokarácsony megjelenését, mert „részese” akartam lenni én is. Igazából nem tudtam mit is jelent ez, de vártam.

Aztán a napi 5x-i geocaching.hu ellenőrzés alkalmával 23. este észrevettem végre! A GPS-t azonnal megetettem a koordinátával , nyomtatás és ruha kikészítés, hogy mire a család felébred Szenteste napján, túl legyek rajta… (Utólag persze azt mondta a család, hogy miért nem szóltam nekik is, de ismerem mennyire kényelmesek…)

Nyolckor irány a helyszín. A fánál tudatosodott bennem, hogy „kellett” volna Ata72 feliratú gömb díszt is vinnem, meg szépen becsomagolt csere ajándékot…


Így maradt a masni nélküli (amúgy ládába szánt) walkman fülhallgató cserealapnak. Elhoztam helyette egy mini zsírkréta készletet, amit a kisfiam a mai napig mutogat a családnak, hogy ezt hozta neki a geokesing-Jézuska.

A dugig töltött ládikában kerestem a beharangozott kulcstartót, de legnagyobb bánatomra nem találtam benne. Ezt a logban is említettem és fél óra múlva írt nekem egy posta címet kérő levelet a Jézuska

Igazán figyelmes!

Ezek tudatában már most alig várom a 2008-as Karácsonyt, mert ekkor már tapasztalt játékosként, felkészülve mehetek a MI KARÁCSONYFÁNKHOZ!

B.Ú.É.K. mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: