A kesselés veszélyei

Lehet, hogy túlzásba viszed a kesselést, ha:



  • Az esküvői meghívódon található Nehézség/Terep besorolás is.
  • Gyalogolsz 15 kilométert –10 fokban egy műanyag dobozért, és úgy gondolod, hogy ilyen jól még sohasem érezted magad
  • Egy kiállítás tájképein azt nézed, hogy hova lehetne ládát rejteni. (Ha a festőt még meg is kérded, hogy hol festette azt a képet, amelyiken olyan szép odvas fa látható, akkor tényleg baj van.)
  • A konyhában a műanyag dobozokra koordinátákat írsz.
  • Ahányszor meglátsz egy dombot azt kérded magadtól „Találtam már itt ládát?”, „Van itt láda?”, „Lehetne ide ládát rejteni?”.
  • Ágyban, kedvenc pizsamádban vagy. Berohan a párod, és azt kiáltja, hogy „gyorsan vedd a kabátod, most jelent meg egy!”, és Te átöltözés nélkül felkapod a kabátod és rohansz.
  • Egy nem-kesser megkérdezi a neved, és te percekig gondolkodsz a válaszon.
  • Az eljegyzéskor nem a gyűrűt adod át, hanem a gyűrűsdobozka koordinátáit.

Ha van (esetleg saját tapasztalaton alapuló) ötletetek, küldjétek el, és kiegészítem a listát.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D:D:D Nagyon jó!

Névtelen írta...

Az utolsó ponthoz...
Nekem is volt valami hasonló gondolatom, de most, hogy közösen olvastuk, már nem lenne eredeti... :'(

Névtelen írta...

Én egy fa tetejére kötött kötélre tettem a gyűrűt és beülőt meg mászógépet adtam a megszerzéséhez Anitának, a feleségemnek. Ez még pre-geocache időkben volt, akkor "csak" barlangoztam.

Névtelen írta...

Evetke mondja:
Nyáron kesserlagzin jártunk. Még ha csak egy láda közvetlen szomszédságába vonult volna ki a teljes násznép bokorugrani, hogy kimondja az igent az ifjú pár...
DE az egyik nászajándék is egy komplett ládaleírás volt. Neszeneked, boríték. Nem, nem lóvé, azonnal nyisd ki, aztán nesze egy gps. (A násznép között szerencsére nem is egy készséges, felkészült jóember akadt, aki a friss férjnek a kezébe tudott nyomni egy gps-t, mert az ki tudja miért, épp nem tartotta magánál a sajátját...) Aztán nekivágtak talpig gálában - a menyasszonyi ruhán még uszály is fityegett -, hogy árkon-bokron-salakon keresztül megkeressék az ajándékukat, népes kísérettel, nagy röhögcséléssel. Jó kis lagzi volt :)

Bence írta...

Nagyon jó. :)