Egy „ezres”, Csuhás

Az ezernél több találattal rendelkező kesserek jobban szem előtt vannak, mint a többiek, ezért nagyobb az érdeklődés is irántuk. Itt Csuhás válaszolt kérdéseimre. Köszönöm a közreműködését.

Hogyan ismerkedtél meg a geokessinggel?

-Miközben a barátnőmre vártam net böngészéssel ütöttem el az időt. Volt egy ős magellán gps-em, ezért néha beírtam a gps szót a keresőkbe. Így találtam meg még a régi geocaching.hu oldalt. Innen már egyenes út volt. Másnap megvolt az első ládika.


Változott az életstílusod a kessing hatására?

-Igen, a teljesítménytúráról, és a barlangászatról átkerült a főhangsúly a gc-re.


Kikkel szeretsz együtt ládázni, és miért?

-Olyanokkal, akik hozzám hasonlóan gyerekként tudnak örülni egy-egy találatnak. Most épp ilyent keresek, és talán már van is egy jelöltem. Vándor
De megemlítem az állandó társamat, Vándort a skótocskát!


Milyen gyakran keresel ládákat?

-Gyakorlatilag minden hétvégén.


Milyen típusú ládákat kedvelsz/nem kedvelsz?

-Olyanokat, amikre rácsodálkozom. Talán elsődlegesen a szép természeti helyeket kedvelem. Amit nem szeretek, azok az érdektelen, félreérthető leírású multik.


Próbálsz elsőként megtalálni egy új ládát?

-Manapság már kevésbé, túl nagy lett a verseny. Bár most két Pádisi ládánál is fontos volt, hogy első legyek.


Milyen módszered van rá?

-A wap illetve az sms értesítés volna jó. De egyiket sem alkalmazom.


Külföldön is kerestél már meg ládát?

-Igen, de csak a .hu-s ládákat.


Érdekelnek a Travel Bug-ok?

-Nem. Nagyon ügyetlennek találom a .com oldalt. Ha majd egyszer elkészül a .hu oldalon is a bogár kezelés, akkor lehet hogy változik a véleményem.


Tracket szoktál gyűjteni, vagy rajzolsz a Tuhu számára?

-Nem. Úgy érzem nem követem olyan precízen a jelzéseket, hogy használható legyen a logom. Talán az autós logokat elküldöm, azok talán jók lehetnek.


Miért rejtettél saját ládát?

-Volt néhány szép, érdekes pont, amit meg akartam mutatni.


Számíthatunk még új ládá(k)ra Tőled?

-Nem. A moderáció lényeges változásáig, vagy megszűntéig sok más öregebb ládászhoz hasonlóan nem rejtek. Sajnálom mert volna ötletem még.


Hogyan döntöd el merre keresel ládákat egy-egy alkalommal?

-Szempontjaim: Útitársam merre szeretne menni. Hol jártam régen. Milyen az idő: gyaloglós erdei ládát keressek, vagy inkább autós városit?


Hogyan szoktál oda utazni?

-Egy nagy böhönc terepjáróval. Amit nagyon szeretek.


Vesztettél el/találtál már valamit kesselés közben?

-Találtam egy esernyőt, de mert nem jelentkeztek érte, ezért elajándékoztam.


Kerültél már vicces/kellemetlen helyzetbe logoláskor/láda-visszeréjtéskor?

-Igen, pl a Kilátó sziklánál. Vagy, amikor a Vándort megrázta a villanypásztor, és ott aludtam, várva hogy visszajöjjön.


Szeretnél valamit megváltoztatni a kessinget körülvevő közegben?

-Hűha rengeteg mindent, én vagyok az egyik örök hőzöngő ellenzéki. De bízom, hogy egyszer demokratikusabb lesz az egyesület, lesznek érdemi szavazások, és nyílt lesz a helyszíni moderáció, választott moderátorokkal. És hogy az egyesület megkapja a láda engedélyezés jogát a NP-okkal kötött keret megállapodás értelmében.


Mi a véleményed a mozgó ládákról?

-Nehéz elkapni őket, csak ritkán indulok eleve mozgót keresni.


Mi a véleményed a külföldön rejtett magyar ládákról?

-Nagyon jók! Az Erdélyi ládák csodákat mutatnak, azokat keresni kell!!


Részt szoktál venni a versenyeken?

-Most már nem. De ennek magánéleti okai vannak.


Milyen kütyüket cipelsz magaddal kesseléshez?

-Mostanában egy Vista HCX a gps, egy FS C550 pda-n vannak a térképek, turistatérképek ozival, tuhu, navi, és topoguide. De elsősorban a láda leírások zipelve, és uBook readerrel olvasgatva. Nem utolsó sorban a fényképező gépem, egy Sony F828


Melyik láda nyújtotta a legnagyobb élményt/örömet, csalódást/bosszúságot?

-Pozitív élmény rengeteg van, Erdély, de pl. a Vértesszentkereszti Kolostor felfedezését is a gc-nek köszönhetem. De volt még... no jó ez nem ide tartozik. :-)


Mennyire figyeled a pontszámok listáját?

-Nagyon nem izgat, szinte be vannak betonozva a pozíciók. Talán jobb volna a még megtalálható ládikák szerint felállítani a sorrendet.


Van valamilyen különleges cél, amit szeretnél a kessiggel kapcsolatban elérni?

-Ilyen volt a kisvasutak ládika, de már megvan!

Nincsenek megjegyzések: