Egy „ezres”, Fűkocka

Az ezernél több találattal rendelkező kesserek jobban szem előtt vannak, mint a többiek, ezért nagyobb az érdeklődés is irántuk. Itt Fűkocka válaszolt kérdéseimre. Köszönöm a közreműködését.




Hogyan ismerkedtél meg a geokessinggel?
Öcsémék indultak több navigációs versenyen és érdekelt a dolog, de sosem vittek magukkal. 2004ben adódott lehetőségem akkori szgk-t lecserélni egy terepjáróra és elkezdtem kirándulgatni. De sosem tudtam pontosan merre járok. :) Kértem kölcsön tőlük egy gps-t és elkapott a láz. Pár hónappal később már saját gps-szel jártam a várost. A funkciók között volt geocaching, rákerestem, letöltöttem, de nem láttam a sok ikontól az utakat. Kénytelen voltam elkezdeni pusztítani....

Változott az életstílusod a kessing hatására?
Talán. Inkább úgy fogalmaznék, hogy lekötötte a szabadidőmet, új hobbit, szórakozást találtam, kirándulásaimnak célt, iránymutatást.

Kikkel szeretsz együtt ládázni, és miért?
Hasonszőrű kesserekkel leginkább.

Milyen gyakran keresel ládákat?
Egyre ritkábban, mert más köti le az időmet, de örülök neki, hogy szaporodnak az új ládák, mert ha megint belekezdek nagyobb hatékonysággal tudok majd vadászni :)

Milyen típusú ládákat kedvelsz/nem kedvelsz?
Nem válogatok, mindenevő vagyok. Nem olvasok leírást, a megtalálók logjait is ritkán. Megkeresem, és ott eldöntöm, hogy milyen az a szidott/dicsért láda.

Próbálsz elsőként megtalálni egy új ládát?
Ha igen, milyen módszered van rá? Most nincs rá energiám, de ha adódik lehetőség, nem hagyom ki.

Külföldön is kerestél már meg ládát?
Igen

Érdekelnek a Travel Bug-ok?
Már nem. Nincs időm velük foglalkozni.

Tracket szoktál gyűjteni, vagy rajzolsz a Tuhu számára?
Minden trekkem mentem. Van vagy 100 000 km-em. :) Tuhunak is töltögetek fel időnként.

Miért rejtettél saját ládát?
Mert olyan helyre jutottam el, amit másnak is szerettem volna megmutatni. Erre készülni szoktam előtte.

Számíthatunk még új ládá(k)ra Tőled?
Naná! Van is pár rejtésem, csak a ládaoldalt elkészíteni sok idő, az meg nincs. :(

Hogyan döntöd el merre keresel ládákat egy-egy alkalommal?
Most leginkább a ládasűrűség motivál, de bárkivel bármerre szívesen elmegyek újra.

Hogyan szoktál oda utazni?
Egyénileg, társakkal (autó)

Vesztettél el/találtál már valamit kesselés közben?
Találtam sok új barátot. Telefont hagytam el, de tudtam kb. hol, visszamentem sötétben, másikkal felhívtam magam, és rögtön meglett.

Kerültél már vicces/kellemetlen helyzetbe logoláskor/láda-visszeréjtéskor?
Volt. Lásd a Pándi multinál. Bukkantam már keresgélő kesserre, ijesztgetett vaddisznó. Az egyik ládánál egy árva vaddisznó bébi kuksolt. Alig vettem észre.

Szeretnél valamit megváltoztatni a kessinget körülvevő közegben?
Én ehhez csatlakoztam, elfogadtam a szabályokat. Néhányat mi is alkottunk, de ezeket leginkább csak mi alkalmazzuk.

Mi a véleményed a mozgó ládákról?
Jó hogy vannak.

Mi a véleményed a külföldön rejtett magyar ládákról?
Örülök nekik, ha van magyar vonatkozásuk, és elérhető távolságban vannak.

Részt szoktál venni a versenyeken?
Általában.

Milyen kütyüket cipelsz magaddal kesseléshez?
Gps, fotómasina, wapos telefon.

Melyik láda nyújtotta a legnagyobb élményt/örömet, csalódást/bosszúságot?
Csak a szépre emlékezem. Abból sok volt. Minden megtalálás, rejtésre érdemes hely örömet szerez. A jelszókirakóst meglehetősen útálom.
Mennyire figyeled a pontszámok listáját?
A pontszám sosem érdekelt. A megtalálások/még kereshető ládák listáját nézem.

Van valamilyen különleges cél, amit szeretnél a kessiggel kapcsolatban elérni?
Egy kicsit felzárkózni az élbolyhoz. :)

Nincsenek megjegyzések: