Szokatlan geoládák, egyéb (7.)

Az első két képet és a hozzá tartozó szöveget feri60 küldte. A képen pedig - az erőlködéstől eltorzult arcvonások miatt csak tippelem, hogy - Bal3 erőemelő látható.


Egy hazai különlegesség


A láda egy hungarocell-szerű anyagú, a környéken szép számmal megtalálható sziklák formájára alakított, és vörösre festett tömb aljában kivágott üregben lapul.

A súlya mindössze 2-3 kg, a szél nem viszi el. Csak akkor találod meg, ha megmozdítod, esetleg rálépsz ;)

Külön érdekessége, hogy ez volt a mindössze 25 megtalálással rendelkező rejtő első ládája. Mi jöhet még? :-o





Két nagyon gyengén kivitelezett álcázást felvonultató mikro.




Ismét egy állatfigura, amibe mikro rejthető. Aztán az állatfigurát is el kell valahova rejteni.




Valahol itt a láda.



Rejtés előtt a cica még az utolsó simításokat végzi az előző ládán.




Nagyon hasonlít valamire az a felirat.



Így néz ki nyitott állapotban a doboz.




Ha valaki meglátja ezt a kezet, és éppen aznap felejtette el bevenni a szívgyógyszerét, akkor annak komoly következményei lehetnek.


Ha mégis sikerül elég bátorságot összegyűjteni ahhoz, hogy kezet fogj egy elásott hullával, akkor ezt találod a kézfej végén.




Valamilyen kúszónövénnyel álcázott doboz a szobában, és…


... kint a terepen.




Egy láncra vert teknős.


A geoláda. A láncot azonban már nem látom!

Abba nem is merek belegondolni, hogy milyen módszerekkel lehet kicsalogatni egy teknőst a házából. Csak remélni tudom, hogy a geoláda készítése közben egyetlen teknős sem sérült meg.






Lécekkel, csirkedróttal megerősített „burkolat”.


Helyén a láda.



Ezt még le kell festeni, mert így nem valami gusztusos.




Az, aminek látszik.


Vagy mégsem?


A következő 4 kép megtalálásának története van. Én olyan jót röhögtem akkor, hogy folyt a könnyem. Nem tudom pontosan érzékeltetni azt a helyzetet, de azért megpróbálom.
Egyik kedvenc külföldi fórumomat olvasgattam (igen, nekem is van ilyen ), amikor megláttam a következő két képet:


A képet készítő azt magyarázta az aláírásban, hogy milyen anyagokból és milyen módszerrel lehet ilyen élethű kutyagumit készíteni. Például a textúra egy alufóliagombóc lenyomata.

Másnap megláttam a következő képet. Ez is kutyapiszok akar lenni, habár nem olyan jól kidolgozott, és talán egy kis enyhe hasmenési tünetre is utal.


A képhez mellékelt szöveg mindössze ennyi volt: Ezeket én csinálom (I make these)

Néhány órával később ismét benéztem a fórumra, és az alábbi képet illetve mondatot találtam az előző képre adott válaszként.

Próbáld ki ezt!

(Ha valaki nem ismerné fel, ez egy hasmenést csökkentő gyógyszer.)

Na, ekkor kezdtem el fetrengeni a röhögéstől. Az már csak hab volt a tortán, amikor a következő fórumozó olyasmit írt, hogy éppen a kávéját akarta lenyelni, amikor meglátta a gyógyszeres képet. Már jól van. A billentyűzetet és a monitort is sikerült megtisztogatnia.

Nincsenek megjegyzések: