Egy „kesserkölyök”, Vera

Sziasztok! Vera vagyok. Közel két éve ládázgatok apáékkal (Vucsi), amikor csak tehetem. Mivel már 7 éves komoly iskolás vagyok, ezért gyakorta én vezetem a szüleimet (na jó, nem az orruknál fogva). Legjobban a hegymászós ládákat szeretem.












És akkor Apa kitalálta, hogy mostantól ládászunk. Az első „találmány”(GCGocs).












Hóban, fagyban, szélben – nem tántorít vissza minket semmi Göcsej legmagasabb pontjától. (GCKDKO)














Eljött a tavasz, éled a természet és a kíváncsiságom is. (GCHIHO)








Ave Savaria! Ezt is begyűjtöttük a karnevál forgatagában. (GCIzgi)
















Az őszi megmérettetés Apátistvánfalván.
Még csak szemléljük az eseményeket. (GC10FV)




„Április 4-ről szóljon az ének…” (GCtank)






Ki is próbáltam, hogy Apának igaza van-e. Tényleg a nyelvemhez ragadt a bauxit. (GCBaux)

















„Csömödéri falu végén, ha egy (geo)láda volna…” (GCCSMD)










Kiköptük a tüdőnket Révfülöpön, ahol én vittem a kütyüt.
Igaz, most ez sem segített… (GC23A7)










Aki keres, talál a porták táján geoládát. (GCFPOR)

Nincsenek megjegyzések: