Egy „ezres”, Mihul

Az ezernél több találattal rendelkező kesserek jobban szem előtt vannak, mint a többiek, ezért nagyobb az érdeklődés is irántuk. Itt Mihul válaszolt kérdéseimre. Köszönöm a közreműködését.




Mindenki más esetében itt a válaszok következtek, de Mihul esetében két okból is kivételt tettem. Az egyik, hogy Ő áll a pontvadászat élén pillanatnyilag 1771 megtalálással, a másik pedig, hogy rá nagyon is jellemző módon meglehetősen szűkszavú válaszokat adott.
Ezért a válaszokhoz gyűjtött fényképekből készítettem egy összeállítást, amit „A sikeres kesser 33 alapismérve” címen külön blogban találtok holnap.





-Hogyan ismerkedtél meg a geokessinggel?


Még régen, a hős korban teljesen véletlenül az interneten bukkantam a lapra és felkeltette az érdeklődésemet a könnyű kis kincskeresés.


-Változott-e az életstílusod a geokessing hatására?


Igen! Arccal a geokessing felé! Mindent a geosszemüvegen keresztül látok.


-Kikkel szeretsz együtt ládázni és miért?


Aki szeret ládát vadászni az, szóba jöhet. Egy-egy időszakban volt, akikkel nagyon sok közös ládázásban vettem részt. Elsősorban Chris69, Évasankri, ÖregTom, Jalso, Zsiráf, horlac, kl, Zsorzs, Pupu és mostanában Csuhás valamint Szakica.


-Milyen gyakran keresel ládákat?


Néha napokig nem, sűrűbben szeretnék.


-Milyen típusú ládákat kedvelsz/ nem kedvelsz?


Ez nem kedv kérdése. Nem vagyok válogatós, de vannak olyanok, amelyikhez bizony erőt kell venni magamon.


-Próbálsz elsőként megtalálni egy új ládát?


Próbálom, de mindig nem tehetem. Van sms értesítőm, ami elégséges lenne.


-Külföldön is kerestél már meg ládát?


Igen, de nem eleget.


-Érdekelnek a Travel Bug-ok?


Érdekelnek, de nem különösebben. Csak, ha útba esik, csak Travel Bug-ért nem indulok be.


-Track-ott szoktál e gyűjteni vagy rajzolsz a Tuhu számára?


Természetesen és szisztematikusan mentem, de nem rajzolok.


-Miért rejtettél saját ládát?


Mert kellett!


-Számíthatunk még új ládákra tőled?


Nem valószínű, hacsak valami csoda nem történik. Én inkább keresni szeretek.


-Hogyan döntöd el, merre keresel ládikát egy-egy alkalommal?



Próbálom hatékonyan kiválasztani az útba ejtendő ládákat, az idő, a távolság, és a lehetőségek függvényében.


-Hogyan szoktál odautazni?


Változó, mikor mivel, leggyakrabban autóval, de szinte már minden közlekedési eszközt igénybe vettem.


-Vesztettél, el vagy találtál valamit kesselés közben?


Egy-két dolgot már veszítettem el, Pl. egy fél pár kesztyűt egy ládánál, amit később visszakaptam, mert egy geoládász megtalálta. Leggyakrabban a leírást vesztem el, amit visszafelé meg is találtok. Találni legtöbbször ládát, (no, de ez csak vicc volt.)


-Kerülte-e már vicces, kellemetlen helyzetbe, logoláskor, ládavisszarejtéskor?


Persze többször, olyan ládáknál, Pl. parkban, vagy víz perton, amelyek túl közel vannak olyan helyekhez, ahol emberek ülhetnek.


-Szeretnél valamit megváltoztatni a kessinget körülvevő közegben?


????


-Mi a véleményed a mozgóládáról?


A mozgóládával való kapcsolatomat általában nem övezte eddig siker sztori.


-Mi a véleményed a külföldön rejtett, magyar ládákról?


Vegyes érzelmekkel vagyok velük szembe. Kicsit kezdenek túl sokan lenni.


-Részt szoktál venni a versenyeken?


Nem a győzelem a fontos, hanem a részvétel, tehát igen.


-Milyen kütyüket cipelsz magaddal keseléshez?


Szokásos eszközöket PDA és GPS, bármennyire is meglepő. Talán a legegyszerűbb Garmin GPS 12-sel találtam meg a legtöbb ládát. A nehezebb vételi körülmények közötti viselkedésének a pontos ismerete, többet jelent számomra, mint egy korszerű műszer.


-Melyik láda nyújtotta a legnagyobb élményt, örömet, csalódást, bosszúságot?


A Gckisv a kisvasutas láda, mindezt egyben, de nem részletezem, mert még, most is felkavar… Lásd: logok, akit érdekel, olvasson utána.


-Mennyire figyeled a pontszámok listáját?


Nem tagadom, erősen figyelem.


-Van valami különleges cél, amit szeretnél a kessinggel elérni?


Nincs, ha én vagyok az első!

Nincsenek megjegyzések: